تخفیف ۴۰ درصدی پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: ۴۰ درصد تخفیف خوش‌حسابی با پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند در سال ۱۴۰۳ ویژه تولیدکنندگان پسماند واحدهای غیرمسکونی ارائه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تخفیف ۴۰ درصدی پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند قم
شناسه : 85512 | انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اهمیت پرداخت عوارض بهای خدمات پسماند اظهار داشت: بر اساس ماده ۸ قانون مدیریت پسماند، کلیه تولیدکنندگان پسماند می‌بایست نسبت به پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند خود بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور و تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند در تمامی مراحل شامل تولید، جمع‌آوری، انتقال، پردازش و دفن نیاز به مدیریت ویژه و خاص دارد، ادامه داد: نقش مشارکت شهروندان در مدیریت بهینه پسماندها و ارتباط آن با نحوه و میزان تولید پسماند، تفکیک از مبدأ، رعایت نظافت شهری و … مهم و مؤثر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه تخفیفاتی ویژه برای شهروندانی که در این طرح ویژه واحدهای غیرمسکونی مشارکت کنند، در نظر گرفته‌شده است، گفت: تخفیفات ویژه پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند در سه‌ماهه ابتدای سال جاری۴۰ درصد، در سه ماه دوم سال ۲۵ درصد و سه ماه سوم ۱۵ درصد در نظر گرفته‌شده است.

میرابراهیمی با اشاره به تخفیف ویژه برای مشارکت‌کنندگان در طرح تفکیک پسماند از مبدأ، خاطرنشان کرد : یک تا ۳۰ درصد تخفیف به‌علاوه موارد یاد شده ویژه شهروندانی بوده که اقدام به جداسازی پسماندهای خشک و تحویل آن به غرفه‌ها و خودروهای مخصوص جمع‌آوری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با پرداخت به‌موقع بهای خدمات ما را در داشتن شهری پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی با مدیریت بهینه پسماند یاری نمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اضافه کرد: همچنین تعداد ۵۰۰۰ پیامک جهت اطلاع‌رسانی واحد غیرمسکونی در خصوص تخفیفات سه ماه ابتدایی سال ارسال‌شده است

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.