پیش‌بینی ۶۵۰ میلیاردی بودجه عمرانی منطقه یک قم در سال ۱۴۰۳

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: بودجه کل منطقه در سال جدید به بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار افزایش پیدا کرد که با توجه به تعریف پروژه‌ها در سال جاری، ۶۵۰۰ میلیارد ريال به حوزه فنی و عمرانی منطقه اختصاص پیدا کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیش‌بینی ۶۵۰ میلیاردی بودجه عمرانی منطقه یک قم در سال ۱۴۰۳
شناسه : 85506 | انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری، درباره بودجه مصوب منطقه یک شهرداری قم اظهار کرد: سال گذشته کل بودجه تخصیص داده شده به منطقه یک، ۷۶۰۰میلیارد ریال بود که ۴۰۰۰ میلیارد ریال از بودجه کل، در حوزه فنی و عمرانی منطقه صرف شد.

وی با بیان اینکه بودجه درآمدی منطقه یک شهرداری قم در سال گذشته ۱۰۷ درصد تحقق داشته است، افزود: ۳۶۰۰ میلیارد ریال از کل بودجه سال ۱۴۰۲ به حوزه تملکات اختصاص و صرف شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم از افزایش بودجه کل منطقه به بیش از ۱۰میلیارد ریال اعتبار خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری با توجه به تعریف پروژه‌ها، ۶۵۰۰ میلیارد ریال به حوزه فنی و عمرانی منطقه اختصاص پیدا کرد.

علی‌اکبری با تأکید اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی در سال گذشته تصریح کرد: پروژه‌های اجرا شده در سال گذشته در حوزه‌های مختلفی همچون احداث معابر، احداث پیاده‌راه و پیاده‌رو، اصلاح هندسی، ارتفاع ایمنی پروژه‌های شهری، احداث پارکینگ و اجرای روکش آسفالت است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های فضای سبز در سال ۱۴۰۲ گفت: سال گذشته فاز دوم بوستان رضوان، بوستان الزهرا و بوستان‌های محله‌ای احداث شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه جدول‌گذاری و باغچه‌سازی حاشیه معابر نیز سال گذشته اجرایی شد، اضافه کرد: پروژه خرید و اجرای شبکه آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های رضوان، هاشمی، معلم و شهدای آذر با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد ریال اجرایی شد.

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.