اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث پارکینگ عمومی در منطقه ۷ قم

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: پارکینگ منطقه امسال ۳۰۰ میلیارد ريال بودجه نیاز دارد که در اولویت است‌، همچنین برای تملک ایستگاه مترو ۵۰۰ میلیارد ريال بودجه در نظر گرفته‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث پارکینگ عمومی در منطقه ۷ قم
شناسه : 85482 | انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی، بودجه منطقه هفت شهرداری قم در سال جاری را ۳۵۵۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: رمپ تابلیه بلوار سردار سلیمانی و احداث پله فرار تونل غدیر ازجمله برنامه‌های سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: تابلیه در بلوار شهید سردار سلیمانی احداث و آسفالت شده و یک رمپ دیگر جایگزین رمپ موجود می‌شود که ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه آن است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه بهسازی پیاده‌روی خیابان مولوی از پروژه‌های مهم است چراکه تردد بسیاری در این مسیر وجود دارد، افزود: پیاده‌روسازی خیابان کیوانفر و ادامه پیاده‌روسازی خیابان شهدا و بهسازی باغچه‌های آن از دیگر اقداماتی بوده که در سال جاری انجام می‌شود.

رمضانی با اشاره به احداث ایستگاه‌های سبز و سازگار با اقلیم برای اتوبوس، تصریح کرد: پنج مورد در حال احداث و یک مورد نیز در خیابان مطهری اجراشده است؛ همچنین تکمیل روشنایی و چاه جذبی از اقدامات دیگر طی سال جاری در منطقه هفت در حوزه خدمات شهری است.

وی با تأکید بر اینکه ۳ مورد برای احداث زمین ورزشی در خیابان امام موسی صدر و بوستان نجمه معرفی‌شده است، گفت: تملک و احداث پارکینگ منطقه امسال ۳۰۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد که در اولویت قرار دارد و برای تملک ایستگاه مترو ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته‌شده است.

نوشته های مشابه
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.