تقدیر دستگاه قضایی استان از اقدامات آموزشی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم از اقدامات و فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در حوزه آموزشی و پیشگیرانه تقدیر کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقدیر دستگاه قضایی استان از اقدامات آموزشی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم
شناسه : 85479 | انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه‌ای با حضور کاویانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم و علی زندیه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در ذیل کارگروه ایمنی استان برگزار شد.

در این جلسه کاویانی ضمن تبیین دستاوردهای بسیار ارزنده دادگستری و شهرداری قم در کاهش حوادث با عنایت به عملیاتی شدن مصوبات کارگروه استانی، از عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در خصوص انجام اقدامات آموزشی و پیشگیرانه در حوزه ایمنی تقدیر و تشکر شد.

در این جلسه از اقدامات شاخص سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در حوزه پیشگیرانه و آموزشی شاخص شامل تدوین و پیگیری اجرای ضوابط ایمنی حریق در اصناف، اماکن تجاری، پاساژها، ادارات دولتی، خصوصی، مراکز درمانی، اقامتی، انتظامی، بانک‌ها، آموزشی و … ، هماهنگی با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و انجام اقدامات اساسی در کاهش حریق و حوادث شهر، تدوین ضوابط ایمنی برای شهرک‌های صنعتی در کمیته ایمنی استان، پوشش کامل و پشتیبانی حریق و حوادث تمامی شهرها و شهرک‌های صنعتی استان در مواقع بحران و برگزاری دوره‌های ایمنی و آموزشی برای تمامی واحدهای صنفی، صنعتی، آموزشی، مراکز درمانی، آموزش و پرورش، بانک‌ها، مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و …. تقدیر شد.

نوشته های مشابه
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.