پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی

شهردار قم از پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و اجرایی‌شدن آن پس از تصویب در شورای شهر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
شناسه : 85217 | انتشار : 31 اردیبهشت 1403 - 13:08   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پی حادثه تأسف بار سقوط بالگرد ریاست جمهوری و هیئت همراه، شهردار قم در جلسه ستادی که به منظور برنامه‌ریزی، هماهنگی، اجرا و پشتیبانی در شأن از مراسم و برنامه‌های مربوط به گرامیداشت شهدا در شهرداری قم برگزار شده بود؛ اظهار کرد: این شهادت اجر اخروی عمری مجاهدت و تلاش در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گره‌گشایی مشکلات مردم است.

وی آماده‌باش تمامی بخش‌های اداری، اجرایی و عملیاتی شهرداری قم را برای اجرا و پشتیبانی از مراسم و برنامه‌ها خواستار شد و افزود: تمامی توان و ظرفیت‌های شهرداری قم برای اجرای برنامه‌ها و مراسم گرامیداشت این شهدا باید به میدان آمده و مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار قم همچنین از نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای این حادثه پس از طی مراحل اداری و تصویب شورای شهر خبر داد و اظهار داشت: لایحه نامگذاری در اسرع وقت تهیه و به شورای اسلامی شهر قم ارسال خواهد شد.

سقائیان‌نژاد همچنین با تأکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی از مراسم و برنامه‌های گرامیداشت شهدا، تصریح کرد: فضاسازی سطح شهر از دیگر اموری است که باید با سرعت در مسیر اجرا قرار گرفته و فضای شهر با توجه به اندوه جامعه در فراق این شهدا تغییر کند.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.