فاز دوم شهربازی سرزمین شادی تا پایان سال افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در فاز نخست شهربازی سرزمین شادی بیش از ۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: فاز دوم این شهربازی تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فاز دوم شهربازی سرزمین شادی تا پایان سال افتتاح می‌شود
شناسه : 85205 | انتشار : 31 اردیبهشت 1403 - 12:17   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۹۸ پروژه بزرگ شهری و بهره‌برداری از فاز نخست شهربازی سرزمین شادی بوستان فدک، اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یکی از سازمان‌های مؤثر در مدیریت شهری بوده و اقدامات خاصی را در سطح شهر انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این اقدامات در عرصه پارک‌ها و فضای سبز است، مطرح کرد: از مساحت ۱۵ میلیون مترمربع در سال ۱۳۹۴ امروز به ۲۷ میلیون مترمربع فضای سبز رسیده‌ایم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه شهر قم رتبه سوم فضای سبز در بین کلان‌شهرها را دارد، عنوان کرد: این توسعه با استفاده از امکانات موجود بوده و چاه آب جدیدی به شهرداری اختصاص پیدا نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه اماکن رفاهی و گردشگری نیز مدنظر قرار دارد، خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۴ قم ازنظر مراکز تفریحی و گردشگری وضعیت مناسبی نداشت ولی امروز در عرصه مجموعه‌های رفاهی و گردشگری پیشرفت‌های بسیاری داریم.

جوادیان با بیان اینکه بوستان هزار هکتاری قم یک الگوی کشوری است، تصریح کرد: در کل کشور بوستانی به وسعت بوستان کوهستانی هزار هکتاری قم نداریم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۳۰۰ هکتار این بوستان در اختیار مردم قرار گرفته است، یادآور شد: باغ پرندگان نیز یک مجموعه فاخر بوده که در اختیار مردم و زائرین حرم مطهر حضرت معصومه(س) قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: تله‌سیژ بوستان علوی، شهربازی بوستان غدیر، شهربازی بوستان علوی، مجموعه کهکشان غدیر، ورزش‌های آبی بوستان جوان و سورتمه ریلی بوستان علوی ازجمله این پروژه‌ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه طی روزهای آینده مجموعه ارگ شمعدانی در بوستان علوی افتتاح می‌شود، گفت: امروز نیز مجموعه شهربازی سرزمین شادی افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت.

جوادیان با اشاره به اینکه حدود ۳۵ سال از مجموعه شهربازی ۷۲ تن هیچ منفعتی به شهر قم نمی‌رسید، مطرح کرد: در فاز نخست این شهربازی بیش از ۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم این شهربازی تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: در این شهربازی حدود ۲۵ دستگاه مکانیکی و ۲۵ دستگاه مجازی در اختیار مردم قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌ها نو، به‌روز و دارای استاندارد هستند، مطرح کرد: بسیاری از پروژه‌های جذاب نیز با دستور شهردار قم در دست اجرا هستند.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.