اجرای عملیات عمرانی در آخرین بلوک‌های شهرک خودرو قم

عملیات عمرانی در آخرین بلوک‌های شهرک خودرو به‌صورت شبانه‌روزی در حال اجراست و تاکنون ۱۰۰ هزار مترمربع اسکلت در این پروژه بزرگ اجرا شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای عملیات عمرانی در آخرین بلوک‌های شهرک خودرو قم
شناسه : 85147 | انتشار : 30 اردیبهشت 1403 - 10:55   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عملیات عمرانی در آخرین بلوک‌های شهرک خودرو به‌صورت شبانه‌روزی در حال اجراست و تاکنون ۱۰۰ هزار مترمربع اسکلت در این پروژه بزرگ اجرا شده است.

۸ لاین ابتدایی پروژه (B۱ تا B۸) به‌صورت کامل به متقاضیان واگذار، و ۴ لاین ابتدایی در مرحله انتقال سند مالکیت واحدها قرار دارد. همچنین عملیات اجرایی سایر بلوک‌ها به جزء (B۱۱ تا B۱۴) که در مرحله نازک‌کاری بوده به اتمام رسیده و با تأمین زیرساخت‌های لازم و پس از اجرای معابر، تحویل واحدها آغاز می‌شود.

همچنین با هدف بازچرخانی پساب شهری و استفاده مجدد از آب‌های خاکستری، عملیات تکمیلی راه‌اندازی پکیج تصفیه و اتصال شبکه فاضلاب شهرک خودرو در حال انجام است.

شایان‌ذکر است، ظرفیت آب تولیدی این پکیج فاضلاب ۷۰ مترمکعب در شبانه‌روز بوده و عدم توانایی در حفر چاه، بالابودن سطح آب‌های زیرزمینی و همچنین عدم وجود زیرساخت شبکه فاضلاب در این منطقه، سبب شد؛ استقرار و راه‌اندازی این پکیج در شهرک خودرو در دستور کار قرار گیرد.

مجموعه شهرک خودرویی با داشتن امکانات تعمیرگاهی، خدماتی، رفاهی، امنیتی، تفریحی و … می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های زیست‌محیطی مردم و اصناف محترم را رفع نموده و فضای کسب‌وکار بسیار مناسب را برای ارائه‌کنندگان خدمات ایجاد کند.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.