پیشرفت‌های قم در سال‌های اخیر زبانزد است

رئیس شورای شهر کرمان با بیان اینکه پیشرفت شهر قم طی سال‌های اخیر زبانزده بوده است، گفت: زمانی که وارد شهر قم شده و گسترش شهر را مشاهده می‌کنید، باید مسئولین شهری قم را تحسین کنید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت‌های قم در سال‌های اخیر زبانزد است
شناسه : 84983 | انتشار : 27 اردیبهشت 1403 - 11:50   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا نادری در حاشیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم درحال برگزاری است، اظهار کرد: در این اجلاسیه‌ها و جلسات با انتقال تجربیات، حل مشکلات مردم آسان‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید یک نظارت قوی بر انتخابات شوراها باشد، مطرح کرد: اگر این نظارت وجود داشته باشد، شوراها متخصص و قوی تشکیل خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه انتخاب شورای متخصص به مدیریت واحد شهری منجر خواهد شد، عنوان کرد: اگر شورا دارای نقاط ضعف باشد، قطعا کسی به حرف ‌آن گوش نخواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جامع شهری باید منجر به برداشتن موانع شود، خاطرنشان کرد: اگر موانع برداشته شده و راه هموار شود، تولید به شکل مضاعف انجام خواهد شد.

نادری با بیان اینکه انتظارات مردم از شوراها برآورده نشده است، تصریح کرد: یکی از علت‌های این اتفاق نیز عدم وجود شوراها متخصص است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت شهر قم طی سال‌های اخیر زبان‌زد بوده است، یادآور شد: زمانی که از خارج از شهر قم به این شهر وارد شده و گسترش شهر را مشاهده می‌کنید، باید مسئولین شهری قم را تحسین کنید.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.