لزوم رعایت اصول و ضوابط حسابداری در سازمان‌های شهرداری قم

نخستین نشست هم‌اندیشی با مدیران عامل سازمان‌های شهرداری قم توسط اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری با اولویت انضباط مالی و لزوم رعایت اصول و ضوابط حسابداری و حسابرسی برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم رعایت اصول و ضوابط حسابداری در سازمان‌های شهرداری قم
شناسه : 84857 | انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید فتح الهی با اشاره به برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی با مدیران عامل سازمان‌های شهرداری قم توسط اداره کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری اظهار داشت: این نشست با اولویت انضباط مالی و لزوم رعایت اصول و ضوابط حسابداری و حسابرسی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رسیدن به اهداف تبیین شده در اجرای ماده ۴۴ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها، با هماهنگی اداره کل حسابرسی و امور مجامع، حسابرس مستقل و منتخب شورای اسلامی شهر جهت حسابرسی صورت‌های مالی ۱۴۰۲ در سازمان‌های تابعه شهرداری قم مستقر شد.

سرپرست اداره کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم یکی دیگر از اقدامات همزمان با برگزاری این نشست هم‌اندیشی را استقرار و بهره‌برداری عملیاتی از برنامه یکپارچه نرم‌افزار جامع مالی برای کلیه سازمان‌ها از ابتدای سال جاری دانست.

وی همچنین اضافه کرد: سیاست‌های کلی و برنامه‌ریزی عملیات حسابرسی و تهیه گزارشات حسابرسی سال ۱۴۰۲، در جلسه مشترک با موسسه حسابرسی منتخب شورای اسلامی شهر تبیین شد.

فتح الهی از بستن حساب‌های مالی سازمان‌ها تا پیش از پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد و افزود: در راستای عمل به ماده ۲۴ آیین مامه مالی شهرداری‌ها، تمهیدات لازم جهت بستن کلیه حساب‌های مالی ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری صورت گرفت.

نوشته های مشابه
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم
دو پارکینگ عمومی شهر قم در سال جاری مکانیزه می‌شود
ضرورت ایجاد ۵ پایگاه مدیریت بحران در شهر قم
پساب شهری نجات‌بخش فضای سبز قم
۴۰ عنوان طرح پژوهشی در حوزه مدیریت شهری قم اجرا می‌شود
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.