۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس از مجموع ۸۵۰ ایستگاه در سطح شهر قم در نیمه نخست امسال بهسازی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
شناسه : 84839 | انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح ایستگاه سبز اتوبوس در سطح شهر قم که از ابتدای سال جاری قوت گرفته است، اظهار کرد: در این طرح ایستگاه‌های اتوبوس متناسب با شرایط محل بهسازی و بازسازی می‌شود.

وی اذعان کرد: ایجاد فضای سبز برای سایه‌اندازی و بهبود وضعیت میکرو اقلیم ایستگاه اتوبوس، هموار کردن مسیر دسترسی به ایستگاه برای عابر پیاده به‌ویژه افراد کم‌توان جسمی جانمایی صحیح ایستگاه ازجمله اقداماتی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به وجود ۸۵۰ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر قم، اضافه کرد: حدود ۱۸۰ ایستگاه از این تعداد مسقف بوده است و سازه اصلی دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۲۶ ایستگاه بهسازی و بازسازی‌شده است، ادامه داد: بیشتر ایستگاه‌های بازسازی‌شده مربوط به منطقه هشت شهرداری قم است.

خانه‌زاد یزدی گفت: تا پایان نیمه نخست امسال، ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در مناطق مختلف شهر قم بهسازی و بازسازی‌شده و شرایط بهتری برای آن‌ها ایجاد خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال در بودجه سال جاری شهرداری قم برای پل‌های عابر پیاده، افزود: از این مبلغ نیز برای ایجاد پل‌های جدید و مکانیزه‌سازی پل‌های موجود استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم
دو پارکینگ عمومی شهر قم در سال جاری مکانیزه می‌شود
ضرورت ایجاد ۵ پایگاه مدیریت بحران در شهر قم
پساب شهری نجات‌بخش فضای سبز قم
۴۰ عنوان طرح پژوهشی در حوزه مدیریت شهری قم اجرا می‌شود
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.