آئیننامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به اهمیت مسئله آراستگی اداری در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: دغدغه معاونت برنامهریزی و سرمایه انسانی این بود که در کنار مسائل فنی مسئله ارتقای کیفی محیطی ساختمانهای شهرداری و جلوگیری از هزینههای اضافه در بودجههای جاری صورت گیرد.
وی با بیان اینکه در این راستا آئیننامه نظام آراستگی تدوین و ابلاغ شد که فاز نخست اجرای آن آغاز شده است و در سال جاری ادامه دارد، افزود: در قالب این آئیننامه تلاش میکنیم محیط مطلوبی را برای کارکنان و شهروندان در مراجعه به محیط اداری شهرداری قم فراهم کنیم.
معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اهتمام مجموعه معاونت برنامهریزی و سرمایه انسانی به اجرای قوانین حمایت از خانواده و پیگیری امور مرتبط با بانوان و خانواده گفت: در این مسیر مجموعه امور بانوان و خانواده در معاونت برنامهریزی فعالشده است.
وی مهمترین رویکرد این مجموعه را مسئله جمعیت و حمایت از خانواده دانست و افزود: در این راستا دستورالعمل ارتقای امور بانوان و خانواده تدوین شد و به امضای شهردار قم رسید و به حوزهها ابلاغ شد.
رضاخانی با تأکید بر اینکه در قالب این دستورالعمل مشارکت بانوان را در حوزههای مختلف چه در حوزه شهر و چه در حوزه شهرداری ارتقا خواهد یافت، اضافه کرد: ساختار اداری این تشکیلات در حال حاضر بهعنوان امور بانوان و خانواده فعال است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Monday, 25 November , 2024