بازسازی و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی توسط شهرداری منطقه سه در دستور کار قرار داشته و تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، با توجه به فرسوده‌شدن برخی از سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها منطقه و همچنین نیاز سریع به مرمت و بازسازی این سرویس‌ها، بازسازی و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه در دستور کار بوده و در سه‌ماهه ابتدای سال چندین بوستان سطح منطقه مثل بوستان ریحانه، بوستان فدک، بوستان ارغوان، بوستان ولایت، بوستان آبشار و… در حال ایجاد و بازسازی نمازخانه‌ها و سرویس بهداشتی‌های است.

در این راستا و در فاز نخست که اواخر سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بهسازی ۸ چشمه سرویس بهداشتی بوستان نارون پایان‌یافته و در اختیار مردم قرار گرفته است و بهسازی ۸ چشمه سرویس بهداشتی بوستان نارون از اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

با تلاش منطقه سه شهرداری قم، امید است تا پایان نیمه نخست سال جاری تمام نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه بازسازی و مرمت شود.

از سه‌ماهه آخر سال گذشته تاکنون اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه صرف بازسازی، مرمت و ایجاد سرویس بهداشتی‌ها و نمازخانه‌ها در سطح منطقه سه شده است و این اقدام با قدرت تا اواخر سال ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این اقدامات جهت رفاه حال زائرین و ساکنین این منطقه صورت گرفته و با توجه به اینکه در ابتدای سال با توجه به افزایش دمای هوا و استفاده خانواده‌ها از فضای بوستان‌ها شاهد حضور حداکثری شهروندان و خانواده‌ها از فضای امن بوستان‌ها خواهیم بود که این اقدامات در زمینه رفاه حال همشهریان و زائرین صورت پذیرفته است.