تحقق ۱۶۰ درصدی بودجه سازمان میادین شهرداری قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان تحقق ۱۶۰ درصدی داشت، گفت: از سنوات قبل مطالبات زیادی از پیمانکاران داشتیم که با تعامل و همکاری تسویه‌حساب خوب و تقریباً کاملی انجام شد و این موضوع به تحقق بودجه نیز کمک بسیاری کرد و در حال حاضر نیز کمترین میزان بدهی را به پیمانکاران سازمان داریم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحقق ۱۶۰ درصدی بودجه سازمان میادین شهرداری قم
شناسه : 83817 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی، عملکرد سال ۱۴۰۲ سازمان میادین را موفق ارزیابی و اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار بیشترین میزان تحقق بودجه را نسبت به سال‌های گذشته با عدد ۱۶۰ درصدی در سال ۱۴۰۲ تجربه کرده و بودجه طی چند سال گذشته روند افزایشی داشته است.

وی میزان تحقق بودجه را یکی از شاخصه‌های خدمت گذاری دانست و افزود: تحقق بودجه با توجه به منابع مالی و انسانی سازمان یکی از شاخصه‌های خدمت‌رسانی مطلوب در سازمان بوده و زحمات و فعالیت‌های انجام‌شده را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم سپس به تسویه‌حساب با کلیه پیمانکاران اشاره کرد و گفت: ما مطالبات زیادی را از پیمانکاران از سنوات قبل داشتیم که با تعامل و همکاری تسویه‌حساب خوب و تقریباً کاملی انجام شد که به تحقق بودجه نیز کمک بسیاری کرد و در حال حاضر کمترین میزان بدهی را به پیمانکاران خودمان داریم.

وی تصریح کرد: در کنار عدد تحقق بودجه و کارهایی که در یک سال گذشته انجام‌شده، رضایت شهروندان نیز مشهود است.

صادقی امینی سپس ورود سازمان میادین میوه و تره‌بار را در کنترل قیمت‌ها یکی از موفقیت‌های سازمان عنوان کرد و گفت: برای نخستین بار سازمان میادین در تنظیم بازار ورود کرد و با توجه به مصوبه شورای سازمان و پشتیبانی شخص شهردار و معاونت خدمات شهری شهرداری قم کارهای خوبی در این حوزه انجام شد.

نوشته های مشابه
شوراها بیشتر شورای شهرداری هستند/ ضرورت بازگشت اختیارات شوراها
لزوم رفع چالش‌های تقنینی مدیریت شهری
اجلاس مجمع روئسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان‌ها در قم به پایان رسید
استقرار تیم بازرسی شهرداری قم در مناطق شهری
افزایش ۷۵درصدی بودجه عمرانی در پردیسان
انجمن ادبی «ماها» اعلام موجودیت کرد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.