ثبت ۴۲۶۱ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری بهعنوان پل ارتباطی بین شهروندان با مجموعههای مختلف مدیریت شهری و بهویژه شهرداری است.
در ایام نوروز و مناسبتها نیز این سامانه به غیر موضوعات مستمر و قابلپیگیری، موضوعات مختلف مربوط به زائران و مسافران مانند اطلاعرسانی، اسکان، راهنمای مسیر و…. را نیز پیگیری میکند.
از روز ۲۹ اسفندماه تا ۴ فروردینماه ۱۴۰۳ تعداد تماس دریافتی این سامانه ۴ هزار و ۲۶۱ بوده است که بیشترین سهم تماسهای مردمی نوروز مربوط به مانیتورینگ مسیرهای تردد اتوبوس با ۲۰۲ پیام، آدرسدهی ۱۶۲ پیام، اسکان فرهنگیان با ۱۳۵ پیام، اطلاعرسانی اسکان شهرداری با ۱۰۷ پیام، انتظار اتوبوسها ۱۰۰ پیام و… بوده است.
در همین بازه زمانی نیز کمترین تماسها مربوط به کیفیت آسفالت، نظافت پارکینگ، هرس غیرمجاز، نصب چادر غیرمجاز، نصب تابلو با یک پیام دریافتی بوده است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Monday, 25 November , 2024