مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی در آخرین روز سال بهصورت شبانهروزی تا لحظه سالتحویل فعال بود، گفت: تلاش داریم با استفاده از حداکثر ظرفیت، بهترین خدمات را به مردم و زائرین حرم کریمه اهلبیت(ع) ارائه دهیم.
فعالیت قرارگاه فرهنگی کرامت در پردیسان
به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری شهر پردیسان، علی طاعتی اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی اجتماعی پردیسان بهعنوان قرارگاه فرعی ۱۹ دی قم تشکیل شده است و در پردیسان به عنوان قرارگاه کرامت شناخته میشود.
وی با اشاره به اهداف تشکیل قرارگاه کرامت بیان کرد: هدف از تشکیل این قرارگاه ایجاد همافزایی بین دستگاههای متولی و استفاده از ظرفیتهای این دستگاهها و گروههای مردمی برای حل مشکلات اساسی و عمومی مردم است؛ با این تعریف قرارگاه به عنوان یک حلقه میانی بین مردم و مسئولان عمل میکند.
دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی کرامت گفت: قرارگاه کرامت بیش از یک ماه است که تشکیل شده و امام جمعه پردیسان به عنوان فرمانده، آقای مسلم خانی معاون دادستان پردیسان به عنوان جانشین، سرهنگ محبی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان دبیر و محمد حسین علی اکبری شهردار پردیسان به عنوان مشاور، اعضای اصلی قرارگاه هستند.
وی ادامه داد: قرارگاه کرامت از تعدادی کارگروه از جمله کارگروههای فرهنگی و اجتماعی، امربهمعروف و نهی از منکر، بانوان، مساجد و … تشکیل شده است که هماهنگی بین دستگاهها ایجاد شده و همه از فرماندهی واحدی تبعیت میکنند.
طاعتی با بیان اینکه کارگروهها از اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده است، گفت: کارگروهها به دنبال حل مسئلهای از مسائل مردم هستند و در نتیجه در موضوع واحدی متمرکز میشوند لذا هم از ظرفیت دستگاهها و هم از ظرفیتهای مردمی استفاده میکنند؛ کارگروهها در درون خودشان هیئت اندیشه ورزی دارند که طبق زمانبندی فعالیتشان را تا پایان سال تعیین و مشخص کردهاند.
دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی کرامت بیان کرد: سامانه دریافت گزارشها با این هدف ایجاد شده است که صدای مردم شنیده شود و اگر دستگاه و یا نهادی کارش را به درستی انجام نداد از طریق این گزارشها از مسئولان مطالبه گری شود.
وی ادامه داد: هدف ما در ابتدا شناخت مسائل اصلی و اساسی و در مرحله بعد اخذ راهکارها و پیشنهادهای مردمی بوده است، در این سامانه مردم میتوانند علاوه بر بیان مشکل به مسئولان راهکار نیز ارائه دهند.
طاعتی گفت: تاکنون در ۵۰ موضوع گزارشهای مردمی جمع آوری شده است و در ادامه قرار است این گزارشها دستهبندی و اولویتبندی شوند و از مسئولان مطالبه گری هوشمند صورت گیرد.
وی بیان کرد: راهاندازی یک فعالیت مطالبه گری هوشمندانه از مسئولان از اهداف این قرارگاه در آینده است که پیگیری مسائل پردیسان را تا حصول نتیجه ادامه دهد و یا اینکه دستگاه مربوطه پاسخ قانعکنندهای به مشکلات مردم بدهد.
https://shahr20.ir/?p=83137
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Wednesday, 14 May , 2025