پارکینگ «زائر» پلاک‌خوان شد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به آمادگی پارکینگ‌های تحت نظارت شهرداری همزمان با ایام نوروز، گفت: پارکینگ‌های زائر و بهار به‌صورت هوشمند و پلاک‌خوان در حال فعالیت هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پارکینگ «زائر» پلاک‌خوان شد
شناسه : 82955 | انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به آمادگی پارکینگ‌های تحت نظارت شهرداری همزمان با ایام نوروز اظهار داشت: پارکینگ زائر به‌صورت هوشمند و پلاک خوان از روزهای گذشته مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ مترمربع تابلوی هدایت مسیر برای ایام نوروز آماده‌سازی شده است، افزود: خط‌کشی طولی و عرضی بسیاری از معابر اصلی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه در راستای ایمن‌سازی معابر، نصب تابلوهای انتظامی و هشداری صورت شده است، تصریح کرد: ستاد خدمات‌رسانی سازمان ترافیک در جنب پل علیخانی و ورودی پارکینگ طبقاتی زائر مستقر خواهد بود.

وی با اشاره به هوشمند سازی پارکینگ بهار مطرح کرد: از یک ماه پیش این پارکینگ هم به سامانه پلاک خوان مجهز شده که در ورود و خروج خودروها تسریع شود.

خلیلی از هماهنگی با پیمانکار پارکینگ‌ها و واحد‌های مختلف شهرداری برای عدم نصب چادرهای مسافرتی، نظافت پارکینگ‌ها، مقابله با تکدی گری، جلوگیری از استفاده از پیک‌نیک و…. خبر داد.

نوشته های مشابه
فاز دوم خط نخست مترو قم تا ۱۴۰۶ تکمیل می‌شود
رسیدگی به تخلفات ۱۰ هزار و ۷۹۰ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ قم
مجتمع آب‌درمانی قم تا پایان امسال افتتاح می‌شود
ضرورت پیگیری احداث شهرک بازیافت در قم
تلاش برای تولید شن و ماسه از نخاله‌های ساختمانی در قم
پیش‌بینی بودجه ۲۰ میلیاردی برای احداث مجتمع بازیافت پسماند در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.