پارکینگ «زائر» پلاک‌خوان شد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به آمادگی پارکینگ‌های تحت نظارت شهرداری همزمان با ایام نوروز، گفت: پارکینگ‌های زائر و بهار به‌صورت هوشمند و پلاک‌خوان در حال فعالیت هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پارکینگ «زائر» پلاک‌خوان شد
شناسه : 82955 | انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به آمادگی پارکینگ‌های تحت نظارت شهرداری همزمان با ایام نوروز اظهار داشت: پارکینگ زائر به‌صورت هوشمند و پلاک خوان از روزهای گذشته مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ مترمربع تابلوی هدایت مسیر برای ایام نوروز آماده‌سازی شده است، افزود: خط‌کشی طولی و عرضی بسیاری از معابر اصلی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه در راستای ایمن‌سازی معابر، نصب تابلوهای انتظامی و هشداری صورت شده است، تصریح کرد: ستاد خدمات‌رسانی سازمان ترافیک در جنب پل علیخانی و ورودی پارکینگ طبقاتی زائر مستقر خواهد بود.

وی با اشاره به هوشمند سازی پارکینگ بهار مطرح کرد: از یک ماه پیش این پارکینگ هم به سامانه پلاک خوان مجهز شده که در ورود و خروج خودروها تسریع شود.

خلیلی از هماهنگی با پیمانکار پارکینگ‌ها و واحد‌های مختلف شهرداری برای عدم نصب چادرهای مسافرتی، نظافت پارکینگ‌ها، مقابله با تکدی گری، جلوگیری از استفاده از پیک‌نیک و…. خبر داد.

نوشته های مشابه
برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین در شهرداری قم
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.