پاکسازی عوامل خطرساز شهری در چهارشنبه پایان سال

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: همزمان با چهارشنبه پایان سال تمام سطح شهر قم از عوامل پرخطر پاکسازی و ۹ پایگاه موقت امداد شهری راه‌اندازی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاکسازی عوامل خطرساز شهری در چهارشنبه پایان سال
شناسه : 82825 | انتشار : 22 اسفند 1402 - 21:39   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: در سطح مناطق هشت‌گانه شهر قم پاکسازی مواد قابل اشتعال و اماکن پرخطر صورت گرفته است.

وی افزود: در این مسیر با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی استان قم، بسیج، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین مناطق هشت‌گانه شهری، ۹ پایگاه در سطح شهر ایجاد شده که به مخاطرات چهارشنبه آخر سال به صورت جدی و سریع رسیدگی کند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: این پایگاه‌ها در مناطقی که مخاطرات چهارشنبه پایان سال در آن بیشتر است، جانمایی شده‌اند تا رسیدگی سریع به مشکلات احتمالی انجام شود.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به بررسی اقدامات مدیریت شهری در چهارشنبه آخر سال گذشته، تاکید کرد: بررسی‌هایی برای افزایش ضریب ایمنی شهر در این ایام با همکاری نهادهای همکار صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ خاموش کننده آتش‌نشانی به کلانتری‌ها و عوامل مناطق هشت‌گانه واگذار شده تا در صورت وقوع آتش سوزی‌های مختصر نیاز به حضور خودروهای آتش نشانی که خود موجب ترافیک شهری می‌شوند، نباشد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: خودروهای مجهز به واترجات، خودروهای حمل کننده زباله و نیروهای پاکبان و خدمات شهری در پایگاه‌های امدادی مخصوص به چهارشنبه پایان سال مستقر هستند تا هر حادثه آتش سوزی به سرعت پاکسازی شود.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به فرارسیدن پنج شنبه آخر سال گفت: با همکاری سازمان آرامستان های شهرداری قم، اقدامات لازم برای خدمت رسانی شایسته به شهروندان انجام شده است.

وی افزود: ۲۵ دستگاه اتوبوس به محور منتهی به آرامستان بهشت معصومه اختصاص یافته و همچنین دو دستگاه جرثقیل در اختیار پلیس راهور قرار گرفته تا امور ترافیکی پنج شنبه پایان سال ساماندهی شود.

نوشته های مشابه
تجمع اعتراضی آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.