توسعه فضای سبز بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از توزیع نهال رایگان میان شهروندان در هفته درختکاری خبر داد و گفت: توسعه فضای سبز و باغات بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توسعه فضای سبز بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست
شناسه : 82799 | انتشار : 22 اسفند 1402 - 20:51   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در حاشیه آئین کاشت نهال با حضور مدیران استانی و شهری، کارمندان سپاه، بسیج و نیروهای هلال‌احمر که در بوستان جنگلی مرجعیت برگزار شد، اظهار کرد: درختکاری از نظر ائمه اطهار(ع) و مباحث اجتماعی یک موضوع مهم است.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز و باغات محیط‌زیست بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست، مطرح کرد: شهرداری قم با توسعه و حفظ درختان نقش مؤثری در مباحث زیست‌محیطی داشته است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: یکی از موضوعات مهمی که همیشه مورد توجه بوده، مشارکت شهروندان در درختکاری در حاشیه معابر و کنار منازل مسکونی است.

وی با بیان اینکه این اتفاق نقش مهمی در سرسبزی شهر دارد، عنوان کرد: از شهروندان درخواست داریم که شهرداری را در حفظ محیط‌زیست مساعدت کنند.

جوادیان با اشاره به اینکه شهروندان با ثبت‌نام در سایت مربوطه می‌توانند نهال رایگان دریافت کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان با دریافت نهال رایگان در این سنت حسنه سهیم شوند.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.