زنگ سبز در هفت مدرسه قم نواخته شد

رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری قم از نواخته شدن زنگ سبز به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی در هفت مدرسه استان خبرداد و گفت: طی این هفته در ۴۳ مدرسه استان و دو شهرستان کهک و جعفرآباد نهال توزیع می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زنگ سبز در هفت مدرسه قم نواخته شد
شناسه : 82508 | انتشار : 16 اسفند 1402 - 22:08   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی قم، حمیدرضا زمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهارکرد: هدف از برگزاری برنامه‌های هفته منابع طبیعی، ارائه فعالیت‌های شاخص فرهنگی و اجرایی اداره‌کل منابع طبیعی در زمینه‌های مختلف زیست محیطی و اقتصادی است.

وی با معرفی یکی از برنامه‌های هدف‌مند در این هفته بیان‌کرد: از سال ۱۳۸۰ تاکنون در روز آغازین این هفته که تحت عنوان روز درختکاری نامگذاری شده است، زنگ سبز در مدارس با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در بین دانش‌آموزان نواخته شد.

زمانی ضمن اشاره به طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال عنوان کرد: دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی در حفظ و توسعه منابع طبیعی و تولید نهال دارند؛ از جمله برنامه‌های شاخص فرهنگی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در این زمینه نمایش عروسکی، ثبت‌نام در سایت همراه طبیعت و حضور کارشناسان در زمینه آموزش چگونگی رویش بذر و نهال است.

رئیس اداره آموزش ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: در هفت مدرسه استان قم زنگ سبز نواخته شد که در دو مدرسه ی بلال حبشی و هدایت، دانش‌آموزان میزبان مدیرکل منابع طبیعی و مسئولان آموزش و پرورش بوده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مدارس شهرستان جعفرآباد و کهک در این هفته بیان کرد: امروز در مدارس دو شهرستان کهک و جعفرآباد با حضور فرماندار و شورای شهر نهال‌هایی کاشته شده‌ است و طی این هفته در ۴۳ مدرسه در این دو شهرستان نهال توزیع می‌گردد.

زمانی در پایان گفت: از آنجا که دانش‌آموزان آینده سازان ایران عزیز هستند امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند تا بتوانیم بحث فرهنگ‌سازی منابع طبیعی را در کل کشور انعکاس دهیم.

زنگ سبز در هفت مدرسه قم نواخته شد

زنگ سبز در هفت مدرسه قم نواخته شد

زنگ سبز در هفت مدرسه قم نواخته شد

نوشته های مشابه
تجمع اعتراضی آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.