فضاسازی ویژه شهر قم با هدف ایجاد شور انتخاباتی
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با تشریح برخی اقدامات شهرداری قم در برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند ماه گفت: رویکرد اصلی در این زمینه ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ترغیب مردم برای حضور و مشارکت در این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی کشور بوده است.
وی اکران پویشهای تبلیغات شهری با موضوعات مرتبط را از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به همزمانی ایام ولادت حضرت ولیعصر(عج) و ایام انتخابات، پویشهای تبلیغاتی با مضامین مهدوی و دعوت برای حضور در انتخابات بهصورت گسترده در سطح شهر قم و همچنین اجتماع بزرگ مهدوی در مسجد مقدس جمکران همزمان با نیمه شعبان اکران شد.
مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم استفاده از بیانات امامین انقلاب در خصوص انتخابات و لزوم حضور و مشارکت مردم را از مضامین اصلی تبلیغات شهری دانست و اذعان داشت: طی هماهنگی با ستاد انتخابات استان این تبلیغات علاوه بر اکران در فضای شهری، در فضای مجازی نیز در قالبهای متنوع منتشر شد تا اثرگذاری حداکثری را داشته باشد.
کلانترزاده حجم تبلیغات شهری را بیش از ۴۴۰۰ متر مربع عنوان کرد که طراحی، چاپ و نصب آن در قالب سازههای مختلف شهری از جمله پرتابل، عرشه پل، استرابورد، آویز، عرشه پل عوارضی و ناوگان اتوبوسرانی انجام پذیرفته است.
مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم همکاری ویژه با کمیته اطلاعرسانی ستاد برگزاری انتخابات استان را از دیگر برنامههای شهرداری قم در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد و گفت: ظرفیتهای مختلف شهری برای برگزاری باشکوه این رویداد ملی سیاسی و اجتماعی از ماهها قبل به میدان آمده تا زمینهساز حضور و مشارکت بیشتر مردم باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Monday, 25 November , 2024