تلاش ۶۶۰ نیروی خدماتی و فضای سبز منطقه یک قم برای بازگشایی معابر

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: ۳۱۰ نیروی خدماتی و ۳۵۰ نیروی فضای سبز به‌صورت ۲۴ ساعته و در سه شیفت کاری و شبانه‌روزی در دو روز گذشته در آماده‌باش کامل و مشغول به خدمات‌رسانی بودند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش ۶۶۰ نیروی خدماتی و فضای سبز منطقه یک قم برای بازگشایی معابر
شناسه : 82151 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به آماده‌باش عوامل ستادی و خدماتی منطقه یک همزمان با بارش نزولات آسمانی اظهار داشت: ۳۱۰ نیروی خدماتی و ۳۵۰ نیروی فضای سبز به‌صورت ۲۴ ساعته و در سه شیفت کاری و شبانه‌روزی در دو روز گذشته در آماده‌باش کامل و مشغول به خدمات‌رسانی بودند.

وی با بیان اینکه همزمان با بارش سنگین برف، ریزش خانه‌ای خالی از سکنه در خیابان دروازه ری نیز به وقوع پیوست، ابراز کرد: با کمک عوامل آتش‌نشانی، ایمن‌سازی این منزل و بازگشایی معبر نیز صورت گرفت.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: همزمان با شروع بارندگی به ۱۳ خودروی سواری و کامیونت که در پارکینگ یاوران مهدی پارک بوده‌اند، نیز کمک‌رسانی شد.

وی با تأکید بر توزیع هفت هزار کیسه‌شن و نمک در محل‌های مشخص در سطح منطقه یک، تصریح کرد: عملیات نمک‌پاشی و بازگشایی مسیر نیز همزمان انجام پذیرفت.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: ۱۵ ماشین‌آلات منطقه در دو روز گذشته درگیر بازگشایی معابر و نمک‌پاشی بود که با همت همکاران و رصد و نظارت نواحی حتی به‌صورت مقطعی از زمان بارش مسدودی در سطح منطقه نداشتیم.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.