خدمات‌رسانی شهرداری منطقه ۴ به ۳۰۰ ایستگاه صلواتی

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با اشاره خدمات‌رسانی منطقه ۴ شهرداری قم از عمود ۴۷ تا ۹۶ به طول هزار و ۸۰۰ متر گفت: در طول این مسیر حدود ۳۰۰ ایستگاه صلواتی مستقر شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمات‌رسانی شهرداری منطقه ۴ به ۳۰۰ ایستگاه صلواتی
شناسه : 82025 | انتشار : 06 اسفند 1402 - 17:19   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد منطقه ۴ از حدود یک ماه گذشته در محدوده جمکران مستقر و به ساماندهی پارکینگ‌ها پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه از عمود ۴۷ تا ۹۶ به طول هزار و ۸۰۰ متر برای خدمت‌رسانی شهرداری منطقه ۴ مشخص شده است، مطرح کرد: در طول این مسیر حدود ۳۰۰ ایستگاه صلواتی مستقر شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با بیان اینکه ۲۰ هکتار پارکینگ انسجام و آل یاسین برای ۸ هزار خودرو آماده شده است، عنوان کرد: عملیات تسطیح، خاک برداری، جمع آوری نخاله و زیرسازی برای این پارکینگ‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در هر شیفت ۱۲ ساعته تعداد ۱۳۳ نفر درحال خدمت‌رسانی هستند، خاطرنشان کرد: از ظرفیت نیروهای کمکی که از شهرهای کرج و تهران اعزام شده‌اند نیز استفاده شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با بیان اینکه در طول ۴۸ ساعت تعداد هزار و ۱۰۰ نفر فعالیت دارند، تصریح کرد: همچنین ماشین آلات عمرانی و خدماتی نیز پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه نصب بنرها و آماده سازی سرویس بهداشتی‌ها انجام شده است، یادآور شد: تعداد ۱۷۸ چشمه سرویس بهداشتی در ۵ نقطه مستقر شده و پشتیبانی آب‌رسانی و احداث چاه فاضل آن‌ها حدود یک هفته کاری زمان برد.

اقبالیان با بیان اینکه در سطح منطقه نیز با برپایی ایستگاه‌های صلواتی از زائرین و همشهریان پذیرایی داریم، ابراز کرد: در سطح منطقه نیز غیر از نورپردازی حدود ۵۰۰ میلیون تومان پارچه الوان خریداری شده است.

وی در پایان اظهار کرد: در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز یک ایستگاه به مساحت ۲۰۰ متر مشتکل از نمازخانه، ستاد مدیریت، شارژ موبایل، آتش نشانی و اسکان مهیا شده است.

نوشته های مشابه
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
جمع‌آوری ۶۰۰ تابلوی نازیبا از میدان مطهری
بازدید شهردار قم از موکب امامزاده شاه جمال‌الدین(ع)
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.