آماده‌باش کامل نیروهای مدیریت پسماند در ایام نیمه شعبان

مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: نيروهاي پرسنلي و پیمانکار سازمان مديريت پسماند برای ایام نیمه شعبان در آماده‌باش هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش کامل نیروهای مدیریت پسماند در ایام نیمه شعبان
شناسه : 81863 | انتشار : 03 اسفند 1402 - 12:56   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند در کنار دیگر نهادهای شهرداری، تدابیر لازم را با استقرار نیروهای خدماتی و ماشین‌آلات در نقاط مختلف پیش‌بینی کرده است.

وی ابراز کرد: با توجه به خیل عظیم مشتاقان و زائران مسجد مقدس جمکران، حفظ پاکیزگی و رعایت نظافت منطقه در حین برگزاری مراسمات نیمه شعبان بسیار مهم است .

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: به‌منظور جلوگیری از انتشار آلودگی و همچنین تردد خودروهای سنگین، صدور کلیه مجوزهای فعالیت‌های عمرانی تا پایان جشن‌های نیمه شعبان متوقف‌شده است و سعی شده از این ظرفیت در آماده‌سازی فضای بلوار پیامبر اعظم(ص) برای حضور مسافران و زائران استفاده شود.

میرابراهیمی با اشاره به اهمیت تبلیغات محیطی با موضوع حفظ نظافت شهر و محدوده جمکران در ایام نیمه شعبان تصریح کرد: بنرهای اطلاع‌رسانی با موضوع حفظ پاکیزگی و نظافت شهری تهیه و آماده توزیع بین ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر است.

وی در ادامه خبر از آماده‌باش کامل نیروهای سازمان مدیریت پسماند در ایام نیمه شعبان داد و افزود: در این ایام تلاش و فعالیت سازمان‌ها و نهادهای خدماتی افزایش خواهد یافت و سازمان مدیریت پسماند نیز در این مدت‌زمان در آماده‌باش کلیه نیروهای پرسنلی و پیمانکار است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد: حفظ نظافت شهری یکی از مسئولیت‌های سازمان است که در برخی ایام سال همچون نیمه شعبان و با توجه به تردد میلیونی زائر و مسافر در قم و مسجد مقدس جمکران به اوج خود می‌رسد که سازمان مدیریت پسماند با انجام تبلیغات محیطی و نصب بنر، توزیع کیسه‌زباله، زائران و شهروندان قمی را به حفظ بهداشت و نظافت شهری دعوت می‌کند .

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.