خدمت‌رسانی ۲۱۰ پرسنل منطقه یک قم در نیمه شعبان

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: سه شیفت و در هر شیفت ۷۰ نفر به‌صورت استقرار ۴۰ نفر در بلوار پیامبر اعظم(ص) و ۳۰ نفر در پارک‌سوار یاوران مهدی همزمان با نیمه شعبان پیش‌بینی‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمت‌رسانی ۲۱۰ پرسنل منطقه یک قم در نیمه شعبان
شناسه : 81819 | انتشار : 03 اسفند 1402 - 11:04   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، با اشاره به پیش‌بینی خدمات‌رسانی منطقه یک از عمود ۲۹ تا ۴۶ بلوار پیامبر اعظم(س) در نیمه شعبان اظهار داشت: همچنین پارک‌سوار یاوران مهدی نیز توسط منطقه یک مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه این پارک‌سوار به مساحت ۲۴ هکتار و با ظرفیت سه هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: علف زنی‌ها، انتقال نخاله و تسطیح کاری انجام و رنگ‌آمیزی آن انجام خواهد شد و ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی این پارک‌سوار نیز آماده‌سازی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با تأکید بر رنگ‌آمیزی جداول و نورپردازی میدان معلم تصریح کرد: نورپردازی خیابان انقلاب نیز به‌صورت دائمی با ریسه‌های ۱۵ متری و با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی از شیفت بندی نیروهای خدماتی و ستادی منطقه یک همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: سه شیفت و در هر شیفت ۷۰ نفر که به‌صورت استقرار ۴۰ نفر در بلوار پیامبر اعظم(ص) و ۳۰ نفر در پارک‌سوار یاوران مهدی پیش‌بینی‌شده است.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.