نمایشگاه رسانههای دیجیتال بستری برای تولید محتوای فرهنگی است
به گزارش «شهر بیست»، سعید مشهدی ظهر امروز در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانههای دیجیتال که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری این رخداد نمایشگاهی در قم، گفت: نمایشگاه هایی که در حال حاضر در کشور برگزار می شود، به جای اینکه نمایشگاه باشد، فروشگاه بزرگ است؛ در حالی که در نمایشگاه های معروف دنیا نظیر نمایشگاه کتاب فرانکفورت، فعالان صنعت نشر و کتاب گردهم می آیند و قراردادهای مختلف در این زمینه منعقد می کنند.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه ملی رسانههای دیجیتال، کسبوکارهای فرهنگی از توانمندی های یکدیگر مطلع می شوند و محلی برای هم افزایی در جهت تولید محتوای فرهنگی است.
وی افزود: بعضی پیامرسانها، vodها و تلویزیونهای اینترنتی در دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در قم حضور خواهند داشت.
مشهدی افزود: همچنین کافه بازار و پلتفرم های حوزه آموزش و کودک و نوجوان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با بیان اینکه حوزه های علمیه دارای محتوای غنی است ولی تاکنون به حوزه کسب درآمد نزدیک نشده، گفت: در این نمایشگاه می توان از ظرفیت و توان پلتفرمهایی مثل کتاب الکترونیک برای ارائه و تولید محتوای فرهنگی و دینی و عرصه درآمدزایی استفاده کرد.
دبیر مجمع ناشران دیجیتال اسلامی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار با این مدل در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی برگزار می شود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Monday, 25 November , 2024