پروژه کمربندی حریم راه‌آهن سال آینده تکمیل می‌شود

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم با اشاره به اتمام اجرای پروژه کمربندی حریم راه‌آهن قم با ۲۰ هزار مترمربع مساحت در سال آینده گفت: این پروژه با هدف دسترسی مناسب مراجعه‌کنندگان به گمرک و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید خداکرم اجرایی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه کمربندی حریم راه‌آهن سال آینده تکمیل می‌شود
شناسه : 80570 | انتشار : 09 بهمن 1402 - 10:17   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی ‌در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر به مطالبات مردمی که در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) منطقه ۳ برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری پروژه‌های متعددی در این منطقه صورت گرفت که برخی از این پروژه‌ها در حال اجراست.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های شاخص منطقه، بهسازی، زیرسازی و روکش آسفالت بلوار شهید خداکرم بود، افزود: یکی از پروژه‌های بزرگ منطقه که در سال آینده به بهره برداری می‌رسد، پروژه کمربندی حریم راه‌آهن است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: این پروژه در فاز نخست مساحتی بالغ‌بر ۱۰۰ هزار مترمربع دارد و با هزینه آسفالت ۳۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی اولیه این پروژه است و این کار باهدف دسترسی مناسب مراجعه‌کنندگان به گمرک و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید خداکرم اجرایی می‌شود.

وی به اجرای پروژه لوله‌گذاری انتقال آب‌های سطحی خیابان شهید بافقی اشاره کرد و گفت: این پروژه از اقدامات بسیار مهم منطقه۳ بوده که در فصل بارندگی دچار آب‌گرفتگی می‌شد که هم‌اکنون این موضوع برطرف شده است.

روحانی اضافه کرد: پروژه عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر بلوار شهید سلیمانی و اصلاح مسیرهای ورودی به بلوار شهید سلیمانی ازجمله پروژه‌های انجام‌شده است که باهدف جلب رضایت مردم و تسهیل در عبور و مرور، پوشش و زیرسازی روکش آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه ۳ صورت گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تشییع و تدفین شهید گمنام در یکی بوستان‌های این منطقه نیز از فعالیت‌های فرهنگی مجموعه با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم بود که زینت‌بخش این منطقه شد.

نوشته های مشابه
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
جشنواره روایت جهاد استان قم تمدید شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.