تقویت ارتباط با شهروندان موجب ارتقای سرمایه اجتماعی شهرداری میشود
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیاننژاد در ادامه اجرای هشتمین دوره «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» با حضور در سامانه ارتباطی ۱۳۷ پاسخگوی شهروندان بود.
وی در حاشیه پاسخگویی به تماسهای شهروندان در گفتوگویی کرد: ارتباط شهرداری با مردم همچون ارتباط آب و ماهی است یعنی ما در آب زنده هستیم و ان هم رضایت مردم است.
شهردار قم با بیان اینکه شهرداریها از بودجه مردم اداره میشود، اضافه کرد: ارتباط مستقیم مسئولان شهری با مردم باعث اعتماد و از طرفی دیگر موجب آگاهی مسئولان شهری از مشکلات مردم شده و در پیرو آن تلاش میکنند تا مشکلات مردم را رفع کند.
سقائیاننژاد اضافه کرد: ارتقای سرمایه اجتماعی ماحصل ارتباطات مسئولان با مردم است و اگر سرمایه اجتماعی تقویت شود، امور شهری با روندی سریع طی میشود.
وی رضایت و علاقه مردم به شهر خود را زمینهساز بسیاری از اجراییات شهرداری دانست و تاکید کرد: علاقه مردم به شهر خود و رضایتشان از مسئولان شهری موجب اجرای پروژههای مختلف و تأثیرگذاری چند جانبه در شهر خواهد شد.
شهردار قم سامانه ۱۳۷ را حلقه ارتباطی میان مسئولان شهری و مردم دانست و تاکید کرد: مسئولان شهری باید مشکلات مردم را رفع کند و این توجه موجب زنده شدن امید در دل شهروندان و به جریان افتادن زندگی مردم میشود.
سقائیاننژاد گفت: سد معبر، اجرای پروژه روکش و آسفالت در معابر و مباحث مربوط به شهرسازی از مباحث و موضوعاتی است که شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ مطرح کردند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Tuesday, 26 November , 2024