مشارکت و ارائه خدمات شهرداری قم به ۲۹۶۱ مجموعه‌ فرهنگی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از مشارکت و ارائه خدمات به یادواره‌های شهدا، گروه‌های جهادی و تبلیغی، مساجد، هیئات مذهبی، مراکز پژوهشی و علمی، رسانه‌ها، مجموعه‌های هنری و ورزشی، مراکز خیریه و ایستگاه صلواتی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت و ارائه خدمات شهرداری قم به ۲۹۶۱ مجموعه‌ فرهنگی
شناسه : 79963 | انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده، فضاسازی در مناسبت‌های مختلف را یکی از رسالت‌های شهرداری قم دانست و اظهار داشت: به مناسبت ایام ۹ تا ۱۹ دی‌ماه و گرامیداشت شهدای کرمان و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت روز مادر و روز زن، شاهد فضاسازی شهری در سطح شهر توسط شهرداری قم در این ایام بودیم.

وی اقدامات متنوع شهرداری قم در مناسبت‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: یکی از اقدامات شهرداری قم به‌منظور ترویج مکتب حاج قاسم اجرای دیوارنگاره به مساحت ۳۰۰ مترمربع در تقاطع بلوار جمهوری و شهیدان محمود نژاد است که به مناسبت سالگرد حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بابیان اینکه جهاد تبیین محوریت اصلی نشست های نخبگان با شهردار قم است، اضافه کرد: شهرداری قم عهده‌دار ۳۷۲ مأموریت است و اقداماتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، حمل‌ونقل، فضای سبز، خدمات شهری، امور فنی و عمرانی و… انجام‌شده است.

وی از مشارکت هیئت‌های مذهبی با شهرداری قم در نام‌گذاری کوچه‌ها مزین به اسم شهدا خبر داد و تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هیئت‌های مذهبی می‌توانند در صورت اطلاع از خانواده‌های شهید در کوچه‌های اطراف که به نام شهدای دیگر مزین نشده، از طریق تشویق خانواده شهدا به تماس با سامانه مردمی ۱۳۷ و یا ارسال درخواستی به شهردار قم توسط مسئول هیئت‌ها اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان مشخصات شهید طراحی و تابلو رونمایی شود.

کلانترزاده با تأکید بر تخصیص بودجه در راستای حمایت از مساجد و حمایت از کانون‌های فرهنگی، گفت: شهرداری قم به‌منظور حمایت از مساجد و کانون‌های فرهنگی تاکنون در ۶۳۱ یادواره شهید مشارکت داشته و به ۴۵۹ گروه جهادی و فرهنگی، ۳۲۰ مسجد، ۴۸۱ کانون فرهنگیان، ۶۰۷ هیئت مذهبی، ۴ مجموعه مؤثر در فعالیت‌های بین‌الملل، ۱۳۲ مورد مرکز پژوهشی و علمی، ۱۳ مجموعه رسانه‌ای، ۲۳ مجموعه حوزوی، ۱۷ مجموعه نمایشگاهی، ۹ مجموعه نخبگانی، ۱۸ مجموعه هنری و ورزشی، ۴۳ مجموعه خیریه و۲۰۴ ایستگاه صلواتی خدماتی ارائه کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از مسئولان و نمایندگان هیئت‌های مذهبی خواست تا با شرکت در تور پیشرفت از پروژه‌های فنی و عمرانی در شهر بازدید کنند.

نوشته های مشابه
بدرقه باشکوه شهدای خدمت در قم
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
آماده‌باش ۵۰۰ تاکسی برای مراسم تشییع شهدای خدمت در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.