اجرای ۲۸۰۰ مترمربع دیوارنگاره در مساجد قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به ساماندهی سیما و منظر شهری اطراف مساجد، گفت: ۲۸۰۰ متر دیوارنگاره اطراف مساجد اجرایی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۲۸۰۰ مترمربع دیوارنگاره در مساجد قم
شناسه : 79409 | انتشار : 04 دی 1402 - 11:43   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه هم‌اندیشی و نشست مشترک شهردار قم با ائمه جماعات مساجد، یکی از وظایف شهرداری در سال‌های گذشته را حمایت و کمک به مساجد دانست و اظهار داشت: دو هزار و ۸۰۰ مترمربع دیوارنگاره، نقاشی دیواری با موضوعات مذهبی و ایثار و شهادت با کمک مساجد اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ۶۰ تابلوی فرهنگی و اطلاع‌رسانی در مساجد نصب‌شده است، افزود: ۸۰۰ مترمربع اسپیس و تابلوهای راهنمای مساجد نیز در معابر شهری در سال جاری نصب‌شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از ساماندهی ورودی‌های شهر خبر داد و گفت: طراحی ورودی‌ها در حال انجام بوده و تا پایان سال به اتمام می‌رسد و سر درب ورودی شهر مقدس قم با المانی مشخص و خوش آمدگویی نصب می‌شود.

جوادیان با تأکید بر اینکه ۶۰ تابلوی معرفی شهدا مزین به المان پلاک از شهدای شاخص در ورودی‌های شهر نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰ المان در این زمینه نصب و تا پایان سال مابقی نصب می‌شود.

وی ساخت سردیس‌های شهدا را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: تاکنون ۴۰ سردیس ساخته و در معابر و بلوارهای شهر نصب‌شده است که امسال نیز ۱۰ سردیس دیگر نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ادامه داد: یکی از افتخارات شهر قم، مزین کردن نام خیابان‌ها، شوارع و کوچه‌ها به نام شهداست که در این راستا از ۲ هزار و ۲۰۰ شهید نام‌گذاری شده، تاکنون ۸۵۰ تابلو مزین به تابلوهای جدید طرح کوچه‌های آسمانی همراه با مشخصات شهدا شده است.

جوادیان اضافه کرد: شهرداری قم آماده هرگونه همکاری و مساعدت با مساجد برای رفع مشکلات آن‌ها است.

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.