پیشرفت در تملک دو پروژه‌ منطقه ۵ قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم به تملک پروژه‌های شاخص در این منطقه اشاره کرد و گفت: خیابان شهید حاج‌رضایی و شیخ حسن مثله از پروژه‌های مهم در این زمینه‌ است که ۵۰ درصد آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت در تملک دو پروژه‌ منطقه ۵ قم
شناسه : 78924 | انتشار : 21 آذر 1402 - 10:59   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در منطقه پنج، اظهار داشت: ۱۱۸ پلاک در خیابان شهید حاج‌رضایی و خیابان شیخ حسن مثله شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸ پلاک تملک شده و ۴۰۰ میلیارد ریال توافق نوشته شده است، افزود: اولویت شهرداری در ابتدا تملک خیابان شهید حاج‌رضایی است، اما با پیشنهاد تملک از طرف مالکان خیابان شیخ حسن مثله نیز موافقت انجام می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه دو هزار مترمربع از دیوار انبار مسجد جمکران در طرح تملکات خیابان شهید حاج‌رضایی است، تصریح کرد: با اجرای پروژه دیوارگذاری انبار مسجد مقدس جمکران، ۲۵۰ متر مربع طول خیابان شهید حاج‌رضایی بازگشایی می‌شود.

رحیمی با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از خیابان شهید حاج‌رضایی اضافه کرد: ۵۰ درصد از پروژه تملک خیابان شهید حاج رضایی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و تسریع اجرای پروژه نیازمند مشارکت مردم است.

وی با بیان اهمیت بازگشایی این دو محور گفت: بازگشایی این محور هفت کیلومتری می‌تواند چهره منطقه جمکران را تغییر و این منطقه را از نظر شهرسازی، خدمات شهری و اقتصادی ارتقا دهد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم توقع ساکنان منطقه جمکران را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: این منطقه سال‌ها جزئی از محدوده شهری قم به حساب نمی‌آمد و شهرداری برای تعریف پروژه‌های عمرانی آن محدودیت داشت، اما تلاش می‌کنیم به‌تدریج چهره محرومیت از این محدوده زدوده شود.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.