تولید آثار متنوع نمایشی در جذب مخاطب تأثیرگذار است

بازیگر و کارگردان تئاتر بر لزوم تولید و پذیرش آثار متنوع در جشنواره استانی تئاتر قم تأکید کرد و گفت: جامعه به همه گونه‌های نمایشی از تئاتر آیینی و کودک و کمدی و دفاع مقدس نیاز دارد و تولید آثار متنوع باعث حضور مخاطبان بیشتری در سالن‌های نمایش می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تولید آثار متنوع نمایشی در جذب مخاطب تأثیرگذار است
شناسه : 77879 | انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حمید لاجوردی بازیگر و کارگردان تئاتر در حاشیه بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیان کرد: حضور جوانان در جشنواره بسیار عالی و امیدوارکننده است و در این عرصه باید حضور داشته باشند و این نسل نو باید وارد تئاتر شود.

وی با بیان اینکه بیست سال قبل با نمایش «آقای مجنون خانم لیلی» روی صحنه رفتیم و حالا نسل جدید هنرمندان و هنرجویان تئاتر قم این کار را روی صحنه بردند، تصریح کرد: نمایش‌هایی که جوان‌ها اجرا می‌کنند به دلیل نوآوری، انرژی و قدرتی که دارند، آثار خوبی از آب درآمده است.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در خصوص برگزاری جشنواره استانی تئاتر قم، گفت: برگزاری این جشنواره‌ها فرصتی برای باهم‌بودن هنرمندان را فراهم می‌کند و جریان سازی صورت می‌گیرد.

لاجوردی بر لزوم تولید و حضور آثار متنوع در جشنواره‌های نمایشی تأکید کرد و گفت: جامعه به همه گونه‌های نمایشی از تئاتر آیینی و کودک و کمدی و دفاع مقدس نیاز دارد و تولید آثار متنوع باعث حضور مخاطبان بیشتری در سالن‌های نمایش می‌شود.

وی همچنین لزوم تقویت جایگاه هنر و هنرمند در جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، هنرمند سرباز جنگ نرم است و تولید آثار نمایشی و جذب اقشار مختلف جامعه باعث می‌شود از توجه افراد به رسانه‌های غیررسمی و سرگرمی‌های ضدفرهنگی جلوگیری شود.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در پایان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برگزاری جشنواره‌های تئاتر باید این باشد که هنرمندان حمایت شوند و درخصوص مسائل مادی دچار مشکل نباشند.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.