میدان مطهری سبز می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از پایان عملیات اجرایی فضای سبز میدان شهید مطهری خبر داد و گفت: ۲۰۰ مترمربع گل‌کاری گل‌های فصلی، ۵۰۰ مترمربع درختچه نارون پیوندی و سه هزار و ۳۰۰ مترمربع چمن کاشته شده و ۷۰۰ متر نرده‌گذاری نیز انجام‌ شده تا نمای زیبایی به میدان بدهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
میدان مطهری سبز می‌شود
شناسه : 77353 | انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به آخرین وضعیت بهسازی میدان شهید مطهری اظهار داشت: به منظور بهسازی و زیباسازی میدان شهید مطهری، پس از اتمام عملیات عمرانی سطح میدان، عملیات اجرای فضای سبز و زیباسازی میدان آغاز شد و طی مدت کوتاهی به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه پروژه فضای سبز میدان شهید مطهری شامل خاک‌برداری به حجم سه هزار و ۳۰۰ مترمکعب و خاک‌ریزی با حجم سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب بوده است، افزود: در مسیر اجرای پروژه ۹۰۰ متر خط انتقال آب اجرا شده و چهار هزار مترمربع آبیاری تحت‌فشار شامل بارانی و قطره‌ای صورت گرفته است .

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: به منظور زیباسازی میدان شهید مطهری که از مهم‌ترین میادین سطح شهر است ۲۰۰ مترمربع گل‌کاری گل‌های فصلی، ۵۰۰ مترمربع درختچه نارون پیوندی و سه هزار و ۳۰۰ مترمربع چمن کاشته شده است .

به گفته وی، در اجرای پروژه فضای سبز میدان مطهری ۷۰۰ متر نرده‌گذاری شکیل و زیبا توسط همکاران منطقه انجام‌شده تا نمای زیبایی به میدان بدهد.

رمضانی ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری، شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌کنند گفت: طراحی و اجرای پروژه‌های شهری از وظایف اصلی شهرداری بوده و ما نیز با افتخار این وظایف را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم، ولیکن از شهروندان نیز انتظار داریم تا وظیفه خود را در قبال حفظ و نگهداری امکانات شهری که از بودجه بیت‌المال تهیه می‌شود به نحو احسن انجام دهند.

نوشته های مشابه
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
راه‌اندازی پویش «تکریم خادم خستگی ناپذیر» در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
آماده‌باش ۵۰۰ تاکسی برای مراسم تشییع شهدای خدمت در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.