آموزش‌وپرورش به‌دنبال تجاری‌سازی مدارس

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم با اشاره به درخواست آموزش‌وپرورش برای دریافت مجوز تجاری از شهرداری به منظور خودکفایی در تأمین هزینه‌های مدارس، گفت: مدارسی که در حاشیه معابر هستند و امکان ساخت تجاری دارند می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و برای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مدارس کسب درآمد کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آموزش‌وپرورش به‌دنبال تجاری‌سازی مدارس
شناسه : 77118 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شورای شهر قم، نرجس نیازمند در یکصدوهفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: تأمین نیازهای زیرساختی مدارس یکی از دغدغه‌های آموزشی مدیریت شهری و آموزش‌وپرورش است.

وی به پایین بودن سرانه مالی مدارس اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس مجبور به تأمین نیازهای ابتدای مدارس بوده و این چالش فرصت توجه مسائل فرهنگی و آموزشی را کم کرده است.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم تصریح کرد: آموزش‌وپرورش درخواست مجوز تجاری از شهرداری را دارد تا مدارس بتوانند در تأمین نیازهای خود به صورت خودکفا عمل کنند.

وی ادامه داد: مدارسی که در حاشیه معابر هستند و امکان ساخت تجاری دارند می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و برای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مدارس کسب درآمد کنند.

نیازمند در پایان تأکید کرد: مدارس نیز مانند مساجد می‌توانند در تأمین نیازهای خود و ارتقا و گسترش فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی، از این فرصت استفاده کرده و درخواست همکاری شهرداری با آنان را داریم.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.