شاهد تحولات جدی در قم هستیم

در حاشیه حضور مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در حرم حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌ سید حسین مؤمنی از خطبای برجسته مذهبی، از اقدامات شهرداری قم به‌ویژه در حوزه فرهنگی قدردانی کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شاهد تحولات جدی در قم هستیم
شناسه : 76381 | انتشار : 27 مهر 1402 - 13:06   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌ سید حسین مؤمنی در حاشیه حضور مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور در حرم حضرت معصومه(س) و مراسم معنوی غبارروبی از ضریح مطهر کریمه اهل‌بیت(ع)، ضمن تقدیر از شهرداری قم برای برگزاری این گردهمایی، اظهار کرد: انصافاً شهرداری در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی در استفاده از ظرفیت‌های معنوی برداشته است.

وی با تأکید بر اینکه در زمان کرونا، در ابتدا شاهد بودیم بدن‌های شیعیان مرتضی علی(ع)، بدون کفن دفن می‌شدند اما در ادامه کسی که جدی وارد کار شد شهرداری بود، افزود: ما شاهد تحولات جدی در شهر قم هستیم، اما این کافی نیست و امیدواریم بیشتر کار شود.

این خطیب برجسته کشور با اشاره به دعوت و میزبانی شهرداری قم از مسئولان فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور و معرفی کارکردهای معنوی در امور فرهنگی، گفت: شهرداری قم زحمت می‌کشد؛ ظرفیت‌ها را شناسایی می‌کند و در آن جهت قدم بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین کاری که الان می‌توانیم انجام دهیم کار فرهنگی است، مطرح کرد: جنگ امروز ما با دشمنان، جنگ و جبهه نظامی نیست و بلکه جنگ فرهنگی است و لذا گردهمایی مسئولان فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور که به ابتکار شهرداری قم انجام‌شده، قابل‌تقدیر است؛ قطعاً کار فرهنگی در سراسر ایران شدنی است و باید به متولیان اعتماد کرد.

مؤمنی در پایان ابراز کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان کار فرهنگی کرد و با همفکری دوستان، شدنی و کار بسیار مبارکی است.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.