بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در انتقال مسائل فرهنگی به جامعه

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: یکی از موضوعاتی که در نشست مدیران سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کشور بررسی می‌شود استفاده از ظرفیت‌های مساجد و محلات است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در انتقال مسائل فرهنگی به جامعه
شناسه : 76272 | انتشار : 26 مهر 1402 - 12:03   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه برگزاری دومین نشست مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کشور در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در ایام سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم که به عنوان روز قم نام‌گذاری شده، میزبان مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌های کشور هستیم.

وی گفت: این نشست طی دو روز اجرایی می‌شود که موضوع و محور اصلی آن، هم اندیشی و انتقال تجربیات است تا بتوانیم از ظرفیت تمامی استان‌ها و توانایی‌های آنها استفاده کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: یکی از موضوعاتی که در این نشست مطرح می‌شود استفاده از ظرفیت‌های مساجد و محلات است، اینکه چگونه می‌توان با تعاملی که با مساجد داریم از ظرفیت‌های آنها استفاده کرده و مسائل فرهنگی را پیش ببریم.

طباطبایی‌نژاد گفت: تجربه‌های موفق بسیاری در شهرداری‌های سراسر کشور در زمینه مسائل فرهنگی وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم و این نشست محلی برای انتقال این تجربیات خواهد بود.

وی بیان داشت: معرفی روز قم بسیار مهم است که در این نشست به معرفی این روز و دستاوردهای آن نیز اشاره خواهد شد و از سوی دیگر در این ایام با تدارک برنامه‌های مختلف و همچنین انجام کارهای رسانه‌ای توانستیم روز قم را به مردم معرفی کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته حضور در شورای فرهنگ عمومی استان بود که مسئولان استان نیز حاضر بودند.

وی گفت: برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه فرهنگی، هنری، گردشگری و ورزشی انجام شد که در حوزه ورزشی پوستر برنامه افتخار شهر نیز رونمایی و برنامه‌های متنوعی در این خصوص انجام می‌شود.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.