رضوانی خبر داد:

اکران ۴۶ فیلم کوتاه برگزیده ملی در قم

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: اکران 46 فیلم کوتاه برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران عصر پنجشنبه در سینما آیه قم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران ۴۶ فیلم کوتاه برگزیده ملی در قم
شناسه : 755 | انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر۲۰ به نقل از ایرنای قم، محمدکاظم رضوانی رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در حاشیه آغاز این اکران عمومی اظهار کرد: در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که از هجدهم تا بیست و یکم آبان ماه امسال برگزار شد، یک هزار و ۶۰۰ فیلم کوتاه به نمایش درآمد که برگزیده های آن در استان های مختلف در حال اکران عمومی است.
وی ادامه داد: اکران ۳۲ فیلم برگزیده در بخش ملی و ۱۴ فیلم در بخش بین الملل از ساعت ۱۴ عصر امروز در هشت سانس آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: در این اکران فیلم های کوتاهی از ایتالیا، آلمان، فنلاند، برزیل، اسپانیا، مکزیک، آمریکا، فرانسه، ایرلند، فیلیپین و یونان به نمایش گذاشته می شود.
وی، اکران فیلم های برگزیده جشنواره فیلم کوتاه را کلاسی آموزشی برای علاقه مندان به هنر هفتم دانست و تصریح کرد: آشنایی فیلمسازان استان با روش ها و سناریوهای مختلف فیلم کوتاه، ایجاد ایده های جدید فیلم سازی و همچنین آشنایی با بهترین و جدیدترین فیلم های کوتاه از جمله اهداف این برنامه است.

نوشته های مشابه
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.