همکاری سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با قرارگاه مردمی اربعین
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی قربانی کرم در گفتوگویی ابراز داشت: با توجه به نزدیکی بهروز اربعین و حضور صدها هزار زائر ایرانی و خارجی اربعین در مسیر رفت و بازگشت به کربلای معلی در قم، مرکز تماس قرارگاه مردمی اربعین بهعنوان راهنمای مسافران و زائران استان انتخاب شدهاست.
وی افزود: به همین منظور در ۱۰ کیلومتری ورود به قم پیامک راهنمای زائر شامل ارسال ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵، تماس با سامانه ۱۳۷ و تماس با مرکز تماس قرارگاه به شماره ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ انجام میشود.
وی گفت: مرکز تماس قرارگاه مردمی اربعین قم بهصورت شبانهروزی، به راهنمایی و اعزام زائران اربعین حسینی به مراکز و موکبهای زیرمجموعه این قرارگاه در سطح استان قم مبادرت میکند.
قربانی کرم ادامه داد: تاکنون به بیش از ۳ هزار تماس و درخواست تلفنی و ۵ هزار پیام بهصورت برخط پاسخ داده شدهاست.
گفتنی است طبق پیشبینیهای انجامشده در این استان برای اسکان ۴۰۰ هزار زائر اربعین برنامهریزی شده است. زمان استقبال از زائران و پذیرش آنان نیز از نخستین روز شهریورماه آغازشده و به مدت ۲۵ روز ادامه دارد.
امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده جمال (ع)، منازل، مساجد و حسینیهها، مدارس و دانشگاهها و بقاع متبرک امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیادهروی اربعین ساماندهی شدهاست.
همه ثبتنامهای خادمان، مواکب و زائران قرارگاه مردمی اربعین قم هوشمندسازی شده و به صورت مجازی و اینترنتی انجام میشود و زائران مراسم اربعین و همشهریان میتوانند برای آگاهی از تمامی خدمات و برنامههای قرارگاه مردمی اربعین قم، عدد ۸۲ را به ۳۰۰۰۱۵۱۵ ارسال کنند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Thursday, 28 November , 2024