ضرورت جهاد تبیین در حوزه مدیریت شهری

رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: انعکاس فعالیت‌های شهرداری قم در جامعه امیدآفرینی می‌کند، ضمن اینکه اگر فعالیت‌ها تبیین نشود، از شما طلبکار می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت جهاد تبیین در حوزه مدیریت شهری
شناسه : 73745 | انتشار : 02 شهریور 1402 - 00:40   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود احمدی میانجی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری موسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی با اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، اجرای طرح‌های مختلف با نگاه عمیق را منشأ خیر دانست و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه فرصتی برای معرفی اقدامات، طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری قم برای گردشگران خارجی خواهد بود.

وی با بیان اینکه قم جایگاه جهانی و بین‌المللی دارد، ابراز کرد: انعکاس اقدامات شهرداری به‌نوعی جهاد تبیین و تمدن سازی است و این حجم فعالیت‌ها می‌تواند در ایجاد امیدآفرینی برخلاف پمپاژ ناعادلانه و به‌دوراز انصاف ناکارآمدی نظام توسط رسانه‌های بیگانه بسیار مؤثر باشد.

رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی ادامه داد: انعکاس زوایای مختلف شهر به دیگران، به‌نوعی صدقه جاریه است، چراکه نشان‌دهنده گوشه‌ای از کارآمدی و توانمندی انقلاب و از مصادیق جهاد تبیین است.

وی با تأکید بر اینکه اگر فعالیت‌ها تبیین نشود، از شما طلبکار می‌شوند، یادآور شد: در راستای معرفی ظرفیت‌های قم می‌توان، نشست هم‌اندیشی شهرهای مذهبی جهان اسلام شامل مدینه، نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، دمشق، مشهد، شیراز و قم را برگزار کرد.

نوشته های مشابه
تجمع اعتراضی آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.