انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر قم به تعویق افتاد

رئیس شورای شهر قم گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر قم که قرار بود امروز برگزار شود به دلیل غیبت ۶ عضو آن به روز سه شنبه ۱۰ مردادماه جاری موکول شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر قم به تعویق افتاد
شناسه : 72771 | انتشار : 09 مرداد 1402 - 20:38   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، محسن محرری روز دوشنبه در نود و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که مقرر بود طبق دستور جلسه انتخابات سال سوم از ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم برگزار شود، اظهار داشت: براساس قانون، ۱۳ مرداد ماه جاری آخرین روز از فعالیت سال دوم ششمین دوره شوراهاست و باید هیئت رییسه جدید تا آن زمان مشخص شده باشد.

وی با بیان اینکه طبق روال دوره‌های پیشین انتخابات هیئت رئیسه، یک هفته به پایان دوره برگزار می‌شد تا برگزاری کمیسیون‌ها و جلسه صحن علنی رسمیت داشته باشد، گفت: قرار بود انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم سه شنبه هفته پیش برگزار شود که به‌دلیل آلودگی هوا و تعطیلی این جلسه برگزار نشد.

محرری ادامه داد: بر همین اساس تصمیم بر این شد تا انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز برگزار شود که به دلیل عدم حضور ۶ نفر از اعضا، این انتخابات مجدد لغو شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: به‌رغم تماس‌های مکرر با این ۶ نفر، موفق به برقراری تماس با آنها نشدیم و این اعضا نیز علت غیبت خود را به هیئت رئیسه اعلام نکردند.

محرری اظهار داشت: طبق قانون برای اینکه جلسه انتخابات هیات رئیسه رسمیت داشته باشد باید ۹ نفر از ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر در آن حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: با اطلاع به فرمانداری قم، نامه‌ای به تمامی اعضا برای روز ۱۰ مردادماه و برگزاری مجدد انتخابات ارسال و سه مرتبه پیامک‌ یادآوری نیز ارسال شده تا این انتخابات فردا برگزار شود تا اختلالی در ارائه خدمات مدیریت شهری ایجاد نشود.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.