ارجاع ۱۳ هزار شهروند قمی به دستگاه‌های اجرایی از طریق سامانه ۱۳۷

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار شده که مرتبط با عملکرد دیگر نهادها بوده و شهروندان از طریق این سامانه به دستگاه‌های متولی راهنمایی شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارجاع ۱۳ هزار شهروند قمی به دستگاه‌های اجرایی از طریق سامانه ۱۳۷
شناسه : 72676 | انتشار : 08 مرداد 1402 - 17:12   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری به تماس‌های مرتبط با دیگر دستگاه‌ها و نهادها اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳ هزار و ۹۹۴ تماس مربوط به مجموعه پلیس داشتیم که شهروندان در این بخش راهنمایی شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته ۳ هزار و ۲۰۳ تماس جهت راهنمایی به اداره برق و ۲ هزار و ۲۵۵ تماس راهنمایی به آب و فاضلاب و هزار و ۷۰ تماس ویژه اسکان فرهنگیان و ۶۱۱ تماس مختص اداره راه و شهرسازی داشته‌ایم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم عنوان کرد: در این مدت برای راهنمایی جهت اداره بهداشت تعداد ۵۵۵ تماس و برای اداره مخابرات نیز ۵۵۱ تماس و ویژه آموزش و پرورش، ۳۵۹ تماس و برای اداره بازرگانی تعداد ۲۶۴ تماس ثبت شده است.

وی بیان کرد: تعداد تماس شهروندان جهت راهنمایی به اداره گاز تعداد ۲۲۲ و اداره پست، ۱۷۷ تماس و اتاق اصناف نیز ۱۱۸ تماس و برای دامپزشکی تعداد ۱۱۴ تماس و ویژه استانداری ۹۷ تماس و اوقاف نیز ۹۳ تماس در این مدت ثبت شد.

نوشته های مشابه
شهرداری قم سهم نیم‌درصد نهاد کتابخانه‌های عمومی را پرداخت کند
پوستر دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم رونمایی شد
پوستر مسابقات معارفی قرآن کریم رونمایی شد
کتابخانه «شهدای خدمت» روستای لنگرود قم افتتاح شد
استاد حسین نوروزیان درگذشت
«رویداد ملی قهرمان» در قم برگزار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.