آموزش ترافیک در بستر شهر قم اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: آموزش مسائل ترافیکی و رعایت قوانین رانندگی با مشارکت پلیس راهور در معابر شهری قم در حال اجراست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آموزش ترافیک در بستر شهر قم اجرا می‌شود
شناسه : 72393 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده در خصوص اعلام برنامه‌های آموزشی این سازمان عنوان کرد و افزود: از سال‌های گذشته و با توجه به تأکیدات کارشناسان و صاحبان نظر ، مباحث آموزشی در صدر فعالیت‌ها قرار داشته و با آماده‌سازی اتوبوس آموزش فرهنگ شهروندی و انعقاد قرارداد همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اجرای نقاشی دیواری با موضوعات رعایت فرهنگ ترافیک و همچنین حضور میدانی و برگزاری برنامه‌های مشترک با پلیس راهور در حال پیگیری این مهم هستیم.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی و فرهنگ شهروندی، زمان و هزینه زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و معمولاً نتایج آن در طول یک نسل خود را نمایان خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، البته این موضوع، نباید دلیل کنار گذاشتن رانندگان و راکبین موتورسیکلت و حتی عابرین پیاده از برنامه‌های آموزشی شود و سازمان ترافیک در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش آموزان، اقدام به برگزاری دوره‌های توجیهی برای رانندگان وسایل نقلیه شهری نیز کرده است.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.