بسیج مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی در ایام محرم

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای برگزاری باشکوه‌ محافل عزاداری در قم، اظهار کرد: شهرداری قم با بسیج تمامی امکانات، ادوات و تجهیزات و فعالیت شبانه‌روزی بیش از سه هزار نفر از پرسنل شهرداری و ۲۷۰ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بسیج مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی در ایام محرم
شناسه : 72385 | انتشار : 01 مرداد 1402 - 21:39   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از جلوه‌های مهم نهضت عاشورا بوده و مساجد همواره پایگاه وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است و انقلاب اسلامی بر پایه مسجد محوری تشکیل شده است.

به گفته معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم، رویکرد مسجد محوری زمینه نقش‌آفرینی مردم در همه زمینه‌ها ازجمله مشارکت در امور مدیریت شهری را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما خود را خادمان اباعبدالله الحسین(ع) در هیئات مذهبی، تکایا و مساجد می‌دانیم که در حقیقت حافظان آرمان‌های انقلاب و نهضت عاشورا هستند.

وی ابراز کرد: مجموعه مدیریت شهری قم در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات ایام محرم و صفر و تاسوعا و عاشورای حسینی با بسیج تمامی امکانات، ادوات و تجهیزات و فعالیت شبانه‌روزی بیش از سه هزار نفر از پرسنل شهرداری و ۲۷۰ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری در حوزه‌های مختلف به‌ویژه ایمنی و آتش‌نشانی، نظافت و تنظیف محیط شهر و جمع‌آوری و انتقال پسماندهای شهری و فضاسازی تبلیغات محیط شهری و …. و با مشارکت و همکاری مردم و شهروندان و به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

نوشته های مشابه
حضور آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.