برگزاری نحوه پاسخگویی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ در منطقه ۴

در راستای پاسخگویی مناسب و سریع به درخواست شهروندان جلسه توجیهی سامانه ۱۳۷ در شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری نحوه پاسخگویی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ در منطقه ۴
شناسه : 72379 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، با هدف تسهیل مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری و کاهش مراجعات حضوری، جلسه توجیهی در خصوص سامانه ۱۳۷ و نصب اپلیکیشن این سامانه با حضور معاون پشتیبانی، کاربران منطقه و مسئول امور سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه آموزش‌های لازم درباره امکانات این سامانه و اپلیکیشن، توضیحاتی از روند فعالیت و چگونگی پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان در سامانه ۱۳۷ توسط اعضای سامانه به حاضرین ارائه شد.

پس از ثبت درخواست توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷، درخواست آن‌ها از طریق شبکه به پنل کاربران منطقه ارسال می‌گردد و با نصب این برنامه روی گوشی‌های هوشمند خود می‌توانند به‌صورت مستقیم و در هر زمان و مکانی در جریان درخواست‌ها و مشکلات شهروندان قرار گیرند تا موضوع را بررسی و برطرف نمایند و در همان اپلیکیشن پاسخ را جهت ارائه به شهروند ارجاع نمایند.

نوشته های مشابه
کمبود فضاهای آموزشی را با کمک مردم برطرف خواهیم کرد/ تمامی ادارات باید به پنل‌های خورشیدی مجهز شوند
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران الگویی موفق برای شبکه بانکی است
اندیشکده قرض‌الحسنه نقطه عطف تعامل با حوزه‌های علمیه است
بانکداری قرض‌الحسنه احیای امر ائمه معصومین(ع) در زمینه اقتصاد اسلامی است
فعالیت ۱۷ هزار معلم در قم/ ۳۵ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در مدارس قم تحصیل می‌کنند
معلمان برگزیده قم تجلیل می‌شوند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.