برگزاری نحوه پاسخگویی به پیامهای سامانه ۱۳۷ در منطقه ۴
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، با هدف تسهیل مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری و کاهش مراجعات حضوری، جلسه توجیهی در خصوص سامانه ۱۳۷ و نصب اپلیکیشن این سامانه با حضور معاون پشتیبانی، کاربران منطقه و مسئول امور سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برگزار شد.
در این جلسه ضمن ارائه آموزشهای لازم درباره امکانات این سامانه و اپلیکیشن، توضیحاتی از روند فعالیت و چگونگی پاسخگویی به درخواستها و مشکلات شهروندان در سامانه ۱۳۷ توسط اعضای سامانه به حاضرین ارائه شد.
پس از ثبت درخواست توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷، درخواست آنها از طریق شبکه به پنل کاربران منطقه ارسال میگردد و با نصب این برنامه روی گوشیهای هوشمند خود میتوانند بهصورت مستقیم و در هر زمان و مکانی در جریان درخواستها و مشکلات شهروندان قرار گیرند تا موضوع را بررسی و برطرف نمایند و در همان اپلیکیشن پاسخ را جهت ارائه به شهروند ارجاع نمایند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Friday, 29 November , 2024