ضرورت مشارکت نهادهای فرهنگی در تبلیغات محیطی
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره فرا رسیدن چند مناسبت از جمله ۱۵ روز شاد آسمانی، هفته قوه قضائیه، هفته حقوق بشر آمریکایی، اعیاد بزرگی مانند قربان و غدیر، اظهار داشت: تبلیغات شهری قم روزهای شلوغی را میگذراند و در این عرصه، شهرداری مانند گذشته تنها مانده است.
وی با تأکید بر اینکه دیگر دستگاهها نیز باید به نقش فرهنگی و تبلیغی خود در ایام خاص بپردازند افزود: اینکه تمام بار تبلیغات و فضاسازی در مناسبتها به دوش شهرداری گذاشتهشده، امری نامتناسب با حجم دستگاههای متولی است.
وی با اشاره به اقدامات شهرداری قم در حوزه فضاسازی شهری برای این مناسبتها ادامه داد: طراحی و چاپ و نصب بیش از ۵۰۰ مترمربع بنر با موضوع هفته قوه قضائیه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بر روی سازههای عرشه پل، پرتابل و استرابورد ازجمله این اقدامات است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم فرا رسیدن مناسبتهای مذهبی متعدد در ایام مبارک و معنوی ذیالحجه را موردتوجه قرار داد و گفت: طراحی و چاپ و نصب بیش از ۲۵۰ مترمربع بنر با موضوع روز عرفه و شهادت حضرت مسلم بن (ع) بر روی سازههای پرتابل ازجمله اتفاقات روزهای اخیر تبلیغات شهری در قم بود.
وی خاطرنشان کرد: طراحی و چاپ و نصب بیش از ۱۴۰۰مترمربع بنر با موضوع ۱۵ روز شاد آسمانی (عید قربان تا مباهله) با شعار «ایمان به غدیر، امید به ظهور» و تبلیغ و اطلاعرسانی «کاروان شادی عید سعید غدیر» که از ابتدای بلوار پیامبر اعظم ص به سمت مسجد مقدس جمکران در عصر روز عید غدیر برگزار خواهد شد، از دیگر اقداماتی بود که شهرداری قم در این روزها در دستور کار خود قرار داده است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Friday, 29 November , 2024