در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای تجسمی قم

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم از ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این انجمن در فصل تابستان خبر داد و گفت: ۱۶ کلاس آموزشی در دوازده رشته هنری با تدریس هنرمندان شناخته شده قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای تجسمی قم
شناسه : 71037 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰   پرینت

وحید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» از ثبت‌نام علاقه‌مندان برای حضور در دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای تجسمی قم در فصل تابستان خبر داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی انجمن در تابستان شامل رشته‌های «طراحی»، «آبرنگ»، «طراحی و نقاشی»، «نقاشی چهره»، «طراحی تصویرسازی»، «تصویرسازی خلاق»، «تذهیب»، «نقاشی»، «گل و مرغ»، «طراحی فیگور»، «نقاشی نوجوان» و «خلاقیت کودکان» می‌شود.

وی تصریح کرد: حسنعلی یگانه بهمن، محسن مقدادی، هادی گل محمدی، رضا عربستانی، حسین اسلامی، وحید سلیمانی، محمد سید ابراهیمی، خدیجه حسینی، حدیث برازنده، نگار رحمتی، نسیم گایینی، حانیه دلشاد، اکرم حکیمی و ثوره گشتاسبی از استادان این دوره آموزشی انجمن هستند.

به گفته مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم، کلاس‌های انجمن در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار می‌شود و شهریه کلاس‌ها نیز برای ۱۰ جلسه سه ساعته، ۵۰۰ هزار تومان است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند به دفتر انجمن واقع در خیابان دورشهر، بین کوچه ۱۰ و ۱۲ مراجعه کرده یا با شماره ۳۷۷۴۲۰۷۶ ارتباط بگیرند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.