پیشنهاد شهرداری قم برای ساختار اداری روابط عمومی شهرداری‌ کلان‌شهرها

سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با ارائه پیشنهاد شهرداری قم برای ساختار اداری روابط عمومی شهرداری‌های کلان‌شهرها برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشنهاد شهرداری قم برای ساختار اداری روابط عمومی شهرداری‌ کلان‌شهرها
شناسه : 70565 | انتشار : 04 تیر 1402 - 12:43   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست مهدی کلانتر زاده، مسئول کارگروه راهبردی و توسعه کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، ساختار اداری پیشنهادی روابط عمومی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران را ارائه کرد.

در این ساختار ارائه شده، شرح وظایف ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران به‌صورت پیشنهادی تدوین و ارائه شده است.

از دیگر بخش‌های این نشست، بیان مطالبات ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور بود.

سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران به دنبال ایجاد الگوی جدیدی از این کمیته برای ایفای نقش راهبردی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، ارتباطات، امور بین‌الملل و … در شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور است.

یکی دیگر از مسائل مطرح‌شده در این نشست، مباحث بودجه‌ای ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور است. برنامه دیگر این نشست انتصاب رئیس جدید کمیتهارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران و مسئولین کارگروه‌ها بود. 

تقویت حوزه تعاملات میان دولت، مجلس و شهرداری‌ها با توجه به رسالت‌های روابط عمومی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

شهرداری‌های اصفهان، یزد، شیراز، قم، زنجان، کرج، تهران، زاهدان، قزوین، بندرعباس، همدان، تهران و اردبیل اعضای کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران را تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
حضور آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.