بازدید مدیران شهری قم و کاشان از بیمارستان نور

اعضای شرکت‌کننده در نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور بازدید کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید مدیران شهری قم و کاشان از بیمارستان نور
شناسه : 70538 | انتشار : 04 تیر 1402 - 11:08   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری قم، مدیر تشریفات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور در نشستی در سالن اجتماعات این بیمارستان گفت: در طراحی و ساخت این بیمارستان از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها استفاده شده است.

میلانی افزود: این بیمارستان با استفاده از مجهزترین تجهیزات پزشکی دارای ظرفیت ۵۰۶ تخت بستری با زیربنای کل طرح ۲۴۰ هزار متر مربع است که فاز نخست آن با ۶۵ هزا متر مربع در ۱۲ طبقه و زمینی به مساحت ۸۰ هزار متر مربع در حال ساخت است.

وی ادامه داد: مراکز درمانی دیگری نیز مانند مرکز تخصصی و فوق تخصصی چشم‌پزشکی جواد الائمه(ع) و درمانگاه خیریه امام صادق(ع) شهر قم و بیمارستان تخصصی حضرت امیرالمومنین(ع) شهر نجف (عراق) توسط دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی ساخته شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم نیز گفت: سنت حسنه ساخت بیمارستان توسط مراجع و علمای شیعه به منظور خدمات‌رسانی به مردم از گذشته وجود داشته است.

همچنین علی هاشمی طاهری رئیس شورای شهر کاشان گفت: از انجام کارهای عمرانی در سراسر کشور به ویژه در شهر قم خرسند می‌شویم و از این که چنین بیمارستان مجهزی با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز در قم در حال احداث است، موجب مسرت و شادمانی است.

ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور در ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ هجری خورشیدی به دستور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله‌العظمی سید علی سیستانی از مراجع عظام تقلید در بلوار آیت‌الله العظمی بروجردی شهر قم شروع شده است.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.