مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ایجاد شورای هماهنگی رسانه‌ای فرهنگ و هنر قم خبر داد.

محمدرضا شاه‌مردی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به پوشش گسترده رسانه‌ای برنامه‌های فرهنگی و هنری استان طی یک سال گذشته، تأکید کرد: تمام سعی ما بر این است تا با کمک اصحاب خبر و رسانه، بازتاب و گزارش مناسبی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری قم به مردم عزیز و شریف استان‌مان بدهیم.

وی افزود: به لطف خدا همکاری‌های مشترک رسانه‌ها و اصحاب فرهنگ و هنر قوت و توسعه مناسبی پیدا کرده و بیشتر برنامه‌های این حوزه‌ها به سرعت و با جزئیات مورد استفاده مردم به دست ایشان می‌رسد.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه اظهار داشت: ایده ایجاد شورای هماهنگی رسانه‌ای فرهنگ و هنر قم با هدف تقویت بُعد اطلاع‌رسانی و رسانه پیرامون دو حوزه مهم و موثر فرهنگ و هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد مطرح بوده و قرار است جزئیات آن در شورای معاونین بررسی و به زودی اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: قم به برکت وجود بارگاه مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها)، مسجد مقدس جمکران، امامزادگان، حوزه‌ها و مدارس علمیه، بیوت مراجع عظام تقلید، علما و طلاب دانشمند و همچنین بواسطه موقعیت و شهرت در بسیاری از هنرها موقعیت ممتاز و بین‌المللی دارد که این نکته وظیفه ما در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی را بسیار سنگین‌تر و حساس‌تر می‌کند.